Wednesday 15 May 2013

FULLED FACE LIKE A FULL MOON?(MUKA PENUH)





Harini ada satu topik yang memang dah lama dalam kepala aku so aku nak share disinila...Mak aku selalu cakap pasal orang cantik adalah orang muka penuh.orang muka penuh masa tak senyum pun nampak macam senyum..mak aku kata macam monalisa painting tula... 



 



aku slalu tak faham apa itu muka penuh..dia kata muka yang nak sama rata macam muka Beyoncé Knowles..hmmm..tapi orang kata Florence colgate orang paling cantik buat masa sekarang ni...golden face ratio yang paling complete kata orang muka colgate yang paling match the golden ratio tu..bukan beyonce Knowles...hmmm ntahla aku pun tak faham...  cuba tengok muka mereka berdua dan bandingkan...  








tapi tengok pula muka-muka pelakon korea yang top dan mElEToP nie...mana satu muka yang paling penuh yea?







Kim Tae Hee yang muka panjang tapi penuh (katanya mok akula) sebab muka complete set


Lee Yo Won pun muka penuh tapi tak sepenuh Kim Tae Hee



Ni sorang lagi muka penuh bila mok aku tengok cite cheongdamdong Alice






Kim Hee Sun ni muka hampir penuh dan mukanya manis

Aku slalu ingat Song Hye Kyo ni orang lawa tapi mok aku kata yang ni bukan muka penuh...



KESIMPULAN 

Banyak lagi minah2 korea yang boleh dikategorikan sebagai muka penuh atau hampir muka penuh...kesimpulannya bagi aku Beauty Lies in the Eye of the Beholder...dan kalau cantik macam mana pun tapi posses dark heart...takde maknanya...after all beautiful soul what really matters...have a beautiful and pure soul...you'll always be beautiful no matter how you look at tbhe outside...cherish AND LOVE yourselF!!!

 COZ YOU ARE THE ONE AND ONLY...THE UNIQUE YOU











No comments:

Post a Comment